sobota, 8 października 2016

Arbuzowy naszyjnik

Powróćmy jeszcze na chwilę do tych wakacyjnych chwil~
Do cudnej, gorącej pogody~
Kiedy siedziało się i umierało z gorąca, a ktoś nagle przynosił pokrojonego arbuza prosto z zamrażarki~
Jeden z najlepszych sposobów na ochłodzenie się ^^

Ale teraz nikt nie myśli o ochładzaniu się, a raczej o gorącej herbatce lub o kakao :c
Ale, choć wszyscy mają w głowach już co innego, ja staram się rozgrzać Was tymi przyjemnymi, wakacyjnymi wspomnieniami ^^
Tak więc dzisiaj mam do pokazania arbuzowy naszyjnik, który kojarzy się mi w 100% z wakacjami :D




W środku tygodnia jakoś nie udaje mi się znalezienie czasu na napisanie czegoś, ale wciaż staram się znaleźć choć tę chwilę przez weekend~
(Chociaż przemilczę już, że powinnam właśnie uczyć się biologi lub fizyki na prawdzian xD
Ale to poczekaaa~)

Ancymoncia :)

sobota, 1 października 2016

Różany komplet

Wymagania w szkole chyba jednak pokonały moją chęć na systematyczne dodawanie postów xD
Ale korzystając z przerwy między robieniem lekcji, nauką i miliardem innych rzeczy - oto i jestem~
Posty pewnie pojawiałyby się częściej gdybym miała poobrabiane na zapas zdjęcia... A niestety nie mam :/

Ale dobra, jako że nie wiem nawet o czym miałabym teraz pisać, a czasu też zbyt wiele nie mam, po tym, jakże krótkim, wstępie przejdę już do zdjęć~

W wolnej chwili powstał kolejny różany komplet :)
Tym razem składa się on jedynie z bransoletki i naszyjnika, bo akurat skończyły mi się bazy na kolczyki :c






To ja już biegnę kończyć lekcje, uczyć się i jeszcze na dodatek piec xD
Chciałabym znaleźć w tym wszystkim jeszcze czas na obrobienie zdjęć, ale zobaczymy co z tego wyjdzie~
Trzymajcie się <3

Ancymoncia :)

niedziela, 18 września 2016

Spinacze z Rilakkumą

Spędzić cały weekend nie robiąc nic innego oprócz leżenia w łóżku, to zdecydowanie nie jest coś co lubię :/
Mamy lato, no praktycznie jego końcówkę, a mi udało się przeziębić :)))
Nie mam pojęcie jak dam radę przeżyć ten tydzień w szkole, bo przygotowana jestem w 0%, ale cóż... Ważne, że jest mi już trochę lepiej :P
Ale już tu się nie rozpisuję i lecę próbować coś jednak ogarnąć do tej szkoły...
Ech.. Najgorsze jest to, że lada moment czeka mnie sprawdzian z historii, a jak już pewnie wiecie, nie jest to jeden z moich ulubionych przedmiotów </3

Post krótki i skromny to nie będę zarzucać też milionem zdjęć~
Proste, ale jakże słodkie spinacze z miśkiem - Rilakkumą ^^


Ancymoncia ;)

czwartek, 15 września 2016

Tutorial - kolczyki zwierzątka

Wreszcie przychodzę do Was z obiecywanym od tak dawna tutorialem! :D
Dzisiejszy dzień miałam poświęcić raczej nauce niż temu, ale cóż... Stwierdziłam, że wypadało by wreszcie dotrzymać danego słowa~
Tak więc, oto i jestem! xD

Ale już więcej nie przedłużając, lecimy ze zdjęciami~
Mam nadzieję, że wszystko jest jasne i czytelne :)
A jeśli nie - dajcie znać w komentarzach, a ja postaram się to poprawić ^^







Mam nadzieję, że się podobało ^^
Jeśli będziecie lepić kolczyki z mojego tutorialu, koniecznie mi się pochwalcie! :D
Bardzo chciałabym zobaczyć Wasze wersje ^^
Tak więc czekam na linki w komentarzach i/lub zdjęcia na mailu~

Ancymoncia ^^

środa, 14 września 2016

Broszka, zawieszka i branoletka

Zgadnijcie kto ma zapowiedziane już 3 sprawdziany z 3 równie okropnych przedmiotów?
Najgorszy, bo z historii czeka mnie już za tydzień ;-;
Coś czuję, że to będzie pierwsza i zarazem pierwsza zła ocena w nowej szkole xD
Choć może tematów nie było jeszcze aż tak wiele i nie wydawały się aż takie trudne to może jakoś to będzie~

Najpiękniejszą rzeczą jest to, że moje lekcje kończą się jutro o godzinie 11.55 <3
Nawet nie wiecie jak się cieszę, że uda mi się wrócić wcześniej i wreszcie mieć czas na wszystko ^^

A dzisiaj post tak troszkę zbiorczy, bo do pokazania mam rzeczy, które owszem, warto opublikować, ale na które szkoda marnować osobnych postów :)





Ancymoncia :)

wtorek, 13 września 2016

Wianki

Przyznam się Wam dzisiaj, że aż nie wiem o czym mam pisać...
To nie tak, że nic się nie dzieje, żebym nie miała o czym Wam opowiadać, jest raczej wręcz przeciwnie.
Zaniedbałam trochę bloga przez ten tydzień więc trochę do opisania mi się nazbierało~
Tutorial, o którym wspominałam cały czas planuję pokazać, brak mi tylko czasu na obrobienie zdjęć :x
Poza tym myślałam jeszcze o jednym tutorialu w formie filmiku, bo raczej na zdjęciach trudno było by ująć to, co chcę~
Zrobiłam sobie nawet próbę, jak by to musiało wyglądać i powiem jedno - łatwe to wszystko nie jest xD
Ustawienie aparatu, dobry kadr, oświetlenie, tło, pokazanie wszystkiego krok po kroku...
Na pewno jeszcze chwilę zajmie mi ogarnięcie się z tym wszystkim, ale możecie trzymać kciuki, żeby jednak wyszło! :D

Przed te kilka ostatnich dni myślałam, że umrę z gorąca ;-;
Bieganie i granie w koszykówkę na słońcu, przy 30 stopniach zdecydowanie nie jest czymś co lubię </3
Ogólnie wf stał się teraz dla mnie czymś strasznym, bo moja kondycja jest na poziomie zerowym xD
A tu trzeba biegać, pompki robić (czego nawet nie umiem ;;), ćwiczyć na siłowni... I ogólnie wiele tym podobnych rzeczy.
No ale co mogę zrobić... Jakoś postaram się przeżyć xD

Tak samo dobija mnie co teoretycznie powinnam umieć z informatyki po gimnazjum.
Pisałam dzisiaj diagnozę z tego właśnie przedmiotu i przyznam się, że znałam odpowiedź na może z 2 pytania? </3
Liczę jednak, że jeszcze zdążę się tego nauczyć xD

Dzisiaj chciałabym zakończyć już (tylko jak na razie ;)) ciąg postów z wiankami~
Tak więc czas na dwa ostatnie, które jeszcze nie miały okazji zagościć na blogu :)





A ja lecę skorzystać z okazji, że nie mam tak dużo zadane i poprzerabiać trochę zdjęcia ;)

Ancymoncia :)

niedziela, 4 września 2016

Kwitnące wiśnie

Rozpoczęcie roku w nowej szkole już mam za sobą, tak samo jak kilka pierwszych lekcji~
Pierwsze zadanie domowe z matmy też już odrobione xD

Moim pierwszym wrażeniem o szkole i uczniach było - "Łooo, jaka ona jest wielka i ile w niej ludzi" xD
Tak to jest, kiedy przechodzi się z 13 osobowej klasy do takiej z 33 osobami...
Ze szkoły z 3 klasami na rocznik do szkoły z 9 klasami na rocznik...
No ale jakoś będę musiała się przyzwyczaić ;D
Klasa sama w sobie wydaje się całkiem spoko, nauczyciele na razie również :)
Większość lekcji to i tak tylko przeczytanie i zapoznanie z przedmiotowym systemem oceniania, poinformowanie co będzie nam potrzebne itp.

Staram się teraz na maxa wykorzystać jeden z ostatnich wolnych weekendów, kiedy jeszcze nie trzeba tak dużo robić~
Przygotowuję dla Was jeden tutorial, ale nie wiem kiedy będę w stanie go skończyć :/
Tak czy siak, mam nadzieję, że się Wam spodoba :D

A na pewno większość pamięta mój naszyjnik kwitnącej wiśni :)
Ostatnio powstała do niego para kolczyków ^^
(Przemilczę to, że cały komplet zostawiłam w starej szkole i wciąż po niego nie poszłam xD)
 



To ja już lecę robić ciasto na pizzę, którą wymyśliłam na kolację i spróbuję pomajstrować jeszcze troszkę przy tutorialu ;)
Jak uda mi się go dzisiaj skończyć to pewnie jakoś w środku tygodnia się on pojawi~

Trzymajcie się~

Ancymoncia :)

środa, 31 sierpnia 2016

Zwierzaki

Jak tam samopoczucie u wszystkich, którzy jutro wybierają się do szkoły? :)
Ja wciąż jestem jedynie ciekawa i podekscytowana nową szkolą~
Boję się tylko, że zaśpię i nie wstanę jutro na 8.50 ;-;
A dzisiaj, poznałam wreszcie swój plan lekcji i chyba nie jest najgorszy... Cóż, to się okaże dopiero w praktyce xD
Mam tylko wrażenie, że pogubię się przy podziale na grupy :P
Ale jednak wierzę, że jakoś to będzie~

Udało mi się odkopać jeszcze kilka zdjęć moich zwierzakowych kolczyków :D
Na pewno pojawi się ich tu jeszcze sporo, ale to dopiero po porobieniu zdjęć ;)



Ancymoncia :)

poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Herbaciany wianek

Jak już pewnie większość z Was zauważyła, zmienił się nagłówek na blogu~
Zrobiła go dla mnie Grace, której kilka innych prac możecie zobaczyć również na jej tumblrze, tuuu ---> [klik]
Ja sama takich cudowności bym nie wyczarowała ;P

Weekend przeminął bez postów, bo całe dwa dni spędziłam na dworze z aparatem i wyrobami, próbując zrobić jakieś dobre zdjęcia ;)
Dzisiejszy dzień też w większości byłam na świeżym powietrzu, spacerując i gadając ze znajomymi~
Teraz czas się zabrać za jakieś konkrety.
Wczoraj wreszcie udało mi się zabrać za sprzątanie pokoju, więc dzisiaj wypadało by to dalej pociągnąć xD
Oprócz tego oczywiście będę lepić, lepić i jeszcze raz lepić, póki jeszcze mam wenę~

Ale przejdźmy już do tematu, czyli kolejnego wianku~
Coś strasznie dużo się ich tu zrobiło xD



Tak właściwie, ostatnio myślałam nad systematycznością wrzucania postów...
Wiem, że i tak nikomu nie chce zaglądać się tu co dzień, a tak samo ja strasznie szybko pozbywam się zdjęć wrzucając posty każdego dnia...
Tak więc doszłam do wniosku, że posty będą regularne, ale wrzucane np. co 2-3 dni :)
W ten sposób i Wy się nie zanudzicie i mi nie zabraknie zdjęć :D

Pamiętajcie obczaić śliczności Grace! ^^

Ancymoncia :)

piątek, 26 sierpnia 2016

Ramka

Wczorajszy post wyszedł trochę kiepsko, ale mogę to zwalać na zmęczenie ;P
Dzisiaj postaram się lepiej~

Chciałam już móc powiedzieć, że wszystko, co potrzebne do szkoły mam... ale dziś mnie olśniło, że brak mi jeszcze plecaka... :|
Nie jestem fanką kupowania nowego plecaku co rok, ale mój przeżył chyba całe gimnazjum i dopiero pod koniec się poddał i podarł xD
Wytrwały to on był i to bardzo~
Teraz czas poszukać jego następcy :)
Nie wiem kiedy, nie wiem nawet gdzie, ale to już są tylko i wyłącznie szczegóły ;P
Ważne żeby znalazł się jakiś wygodny, przyjemny i kolorowy ^^

A dziś mam Wam do pokazania coś innego niż zawsze, bo ani to wianek, ani nic z biżuterii :)
Tym razem czas na ozdobioną ramkę na zdjęcia ^^
Pierwszą taką zrobiłam na urodziny mojej koleżanki, a ta tutaj powstała jakiś czas potem.
Zdjęcie oczywiście sa się wymienić, trudne to nie jest, choć z założenia miało być to chyba niewymienne zdjęcie xD



Ancymoncia :)

czwartek, 25 sierpnia 2016

wianek fioletowo biały

Wróciłam do domku~
I po prostu padam xD
Tyle czasu na dworze + ogromna ilość chodzenia serio porządnie wykańcza ;;
Ale ogólnie podsumowując - fajnie się bawiłam, a to chyba najważniejsze ^^
Chociaż dzisiaj już na nic więcej nie mam siły, więc chyba zaraz pościelę sobie i pójdę spać xD




Ancymoncia :)

środa, 24 sierpnia 2016

Koty

Yay~
Dzisiejszy dzień wreszcie udało mi się spędzić produktywnie :D
Ostatnimi czasy strasznie wciągnęłam się w dwie koreańskie dramy, a jak wiecie zawsze przy oglądaniu uwielbiam lepić~
Co z tego, że zazwyczaj kończy się to pauzowaniem odcinka co chwile xD
Tak więc ostatnio miałam masę czasu na lepienie i zaowocowało to wieloma wyrobami :)
W weekend będę się starać porobić temu wszystkiemu zdjęcia i myślę, że jakoś to będzie~
Ze wszystkich sił staram się przyzwyczaić do codziennego, systematycznego pisania i wrzucania postów, żeby nie zaniedbać bloga, tak jak zrobiłam to ostatnio...
Chociaż jestem pewna, czy pojawi się jutro post, bo wybywam z domu na cały dzień i nie wiem czy nie wrócę zbyt zmęczona, ale postaram się coś naskrobać ;)

Pamiętacie moją "ostatnią" (tą z początku roku xD) fascynację kolczykami zwierzęcymi?
Ja wciąż o niej nie zapomniałam~
Podczas mojej nieobecności na blogu trochę takich kolczyków popowstawało :3
Dziś czas na ich pierwszą falę~


O tych ostatnich kolczykach zdążyłam całkowicie zapomnieć :o
Jak widzę już wtedy miałam fazę na łapki~

Ale dobrze, nie będę już przeciągać i zmykam dalej do lepienia, oglądania i dalszej roboty ;)
Trzymajcie się~

Ancymoncia :)

wtorek, 23 sierpnia 2016

Biała opaska

Czy tylko ja mam tak, że wieczorem lub w nocy przed snem zaplanuje sobie tyle rzeczy do zrobienia następnego dnia, a z rana tak bardzo mi się nic nie chcę i mówię sobie - póóóźniej...
A później mówię - mam jeszcze dużo czasu...
A potem nastaje wieczór, a ja wciąż nic nie tknęłam :/
Coś mnie te wakacje rozleniwiają...
Może to zabrzmi dziwnie z ust nastolatki, ale na jakiś tam, pogmatwany sposób, nie mogę się już doczekać szkoły.
Może nie odliczam dni, jakby miało to być coś niezwykle fajnego, ale jednak tego oczekuję.
Szczególnie, że teraz, po 9 latach spędzonych w jednym miejscu, to wreszcie będzie coś nowego~
A ja nie lubię monotonii i nudy w życiu.
Wszystko co jest czymś nowym, jest dla mnie czymś ekscytującym~
W różnym stopniu, ale jednak :D
Tak samo głupio mi, że w wakacje marnuję całe dnie tylko się leniąc i liczę na to, że w roku szkolnym trochę mi się to poprawi xD

W sumie, jak tak teraz myślę, to brakowało mi bloga i możliwości wypisania się z tego wszystkiego, co siedzi mi w głowie~

Dziś kolej na kolejną ozdobę głowy (choć wyjątkowo nie będzie to wianek ;))
Tym raczej czas na opaskę~
Ale motyw kwiaty/róże wciąż zostaje bez zmian~

(Opaski nigdy nie chciały na mnie dobrze leżeć :<)


A jeszcze zmieniając temat na sam koniec - ostatnio mam jakiegoś fioła na punkcie wzorku łapek~
Dokładnie o coś w takim stylu~ <klik>
Rysuję je wszędzie dookoła siebie, a ostatnio zaczęłam nawet wgniatać ich kształt w niepotrzebnych kawałkach modeliny leżących obok.
Chciałabym ulepić coś z tym motywem, ale nie do końca wiem co :/
Jakieś podpowiedzi, pomysły? ^^

Ancymoncia ;)

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Różany komplet

Wybrałam się dzisiaj do nowej szkoły z nadzieją, że znajdę tam jakiekolwiek nowe informacje...
O rozpoczęciu nie było ani słowa... Rozpiska książek jak się dowiedziałam znajdowała się też na stronie szkoły (ale była tak ukryta, że wcale się sobie nie dziwię, że jej nie znalazłam >_<)
Ale za to dowiedziałam się, że aż 10 osób ode mnie z klasy zrezygnowało.
Tak więc na dzień dzisiejszy moja klasa liczy 23 osoby... Ciekawa jestem ile razy to się jeszcze zmieni xD
Będę też musiała coś wymyślić z podręcznikami, bo sprawdzając ceny w księgarniach się załamałam x.x
Z tego co słyszałam to szkole jest też jakiś sklepik z używanymi podręcznikami to może tam się rozejrzę~
Z tym to zawsze największy problem na początku roku :/
A teraz, przechodząc już to tematu posta~
Cały ten komplecik wykonany był na konkurs biżuterii młodzieżowej.
Niestety nie udało mu się wygrać...
A zwrotu wysłanych prac również nie ma, tak więc płaczę podwójnie T^T

Już wiele razy robiłam bransoletkę tego typu, więc stwierdziłam, że cały komplet to nie taki zły pomysł :)
Uwielbiam to, jak wygląda ten niby motyw prosty, a jednak robiący wrażenie~
Na pewno zrobiłabym więcej biżuterii w tym stylu, gdyby tylko nie to, jak bardzo upierdliwe staje się to po kilku chwilach xD
No ale cóż, może kiedyś się znowu przełamię~






Pod ostatnim postem zbyt wiele komentarzy nie było, ale wierzę, że z czasem będzie lepiej ;)
Zresztą wczorajsza liczba wyświetleń pokazuję mi, że jednak ktoś tu wciąż zagląda :D

Ancymoncia

niedziela, 21 sierpnia 2016

Kwitnąca wiśnia - wianek

Witam wszystkich którzy tu jeszcze zaglądają!
Przyznaję się... "Troszkę" zaniedbałam tego mojego bloga...
Przez tak długi czas oczywiście wiele rzeczy wydarzyło się w moim życiu, ale podsumuję tu tylko kilka najważniejszych :)
Tak więc, zdałam egzaminy gimnazjalne dość dobrze, gimnazjum również skończyłam z satysfakcjonującą średnią~
Swoją starą szkołę opuściłam z tytułem najlepszego absolwenta, no i dostałam się liceum, do którego chciałam ^^
(Ale najlepsze - ze szkoły z klasami od a do c po max 13 osób trafiłam do klasy h z 33 osobami xD
Na pewno będzie to dla mnie jakieś nowe wyzwanie ;) )
Oprócz tych, typowo szkolnych spraw - w maju tego roku spełniłam jedno ze swoich marzeń ^^
Wybrałam się do Warszawy na koncert mojego ulubionego zespołu - B.A.P
To było na prawdę niesamowite przeżycie <3
Szczególnie, że udało mi się dostać wraz ze znajomymi do pierwszego rzędu, na przeciw sceny, więc wrażenia były wspaniałe :D
Jeśli chodzi o wakacje - jak co roku wybrałam się na obóz żeglarski (i jak co roku cudownie się bawiłam ^^). Potem czekał mnie jeszcze wyjazd z rodzicami oraz przyjaciółką na Warmię.
Teraz siedzę już tylko w domu i psychicznie przygotowuję się na powrót do szkoły...
Ale wierzę, że jakoś to będzie ^^

A jeśli chodzi o sprawy bardziej powiązane w tematyką bloga - wciąż lepię.
Nigdy nie przestałam i w najbliższej przyszłości również nie zamierzam ;)
Jedynym problemem był brak chęci na robienie temu wszystkiemu zdjęć...
Nawet jak próbowałam to te zdjęcia wychodziły jakieś takie... niefajne :/
Na całe szczęście już mi to chyba minęło :)

Z drugiej też strony, nie chciałam się do niczego zmuszać.
W końcu blog nie miał być tylko kolejnym nudnym obowiązkiem do odbębnienia, a raczej czymś, co sprawia mi przyjemność :D
Tak więc już chyba przeczekałam najgorsze i wreszcie powracam! ^^

Na pierwszy rzut pójdzie wianek kwitnących wiśni~
Zrobiony lata świetlne temu, ale ważne że w końcu doczekał się swoich pięciu minut sławy ;)



No i czas na moje jakże cudowne umiejętności pozowania xD
Ale nawet nie wiedzie ile radochy sprawiło mi robienie sobie tylu zdjęć, a potem śmienie się ze swoich (jakże częstych) głupich min xD



Ale tym razem nie tylko ja zostałam modelką ^^
Tym razem udało mi się znaleźć kogoś jeszcze lepszego!
No i kogoś, na kim ten wianek wyglądał milion razy lepiej :D



Pozostawcie proszę po sobie jeszcze jakiś znak, żebym wiedziała, że ktoś tu wciąż zagląda xD


Ancymoncia :)

czwartek, 28 kwietnia 2016

Magnes - Drewno

Naprawdę bardzo chciałabym wiedzieć gdzie te "luzy" po egzaminach ;-;
Teraz wszyscy nauczyciele naraz stwierdzili, że jest już po egzaminach, mamy mniej do roboty, więc dołożą nam miliard rzeczy do zrobienia, żebyśmy się tylko nie nudzili! </3
Może byłoby to nawet spoko, gdyby nie fakt, że ja ledwo się ze swoimi własnymi planami wyrabiam na czas :v
A szkoła nie pomaga... Tak samo nie pomagają 3 prezentacje, 3 sprawdziany i 2 dłuższe projekty :'(

Ale dobra, pomarudziłam już sobie, teraz czas na konkrety ^^
Magnes lepiony jak zwykle na lodówkę dla mamy~
Przyznam się, że na początku miał być to naszyjnik dla mnie, wyglądający zupełnie inaczej.
Niestety w rzeczywistości nie okazał się tak fajny jak w mojej głowie :/
Tak więc szybko go przerobiłam i powstał z niego magnesik ^^
Żeby nie był taki "martwy" i smutny, dorobiłam malutką wiewiórkę oraz kilka orzeszków w dziupli.




Oczywiście zgłaszam na nowe (no cóż,,, raczej kończące się już...) wyzwanie Modelina Moje Hobby ^^



A ja lecę ogarniać coś z tej dłuuuugiej listy rzeczy do zrobienia :P
Trzymajcie za mnie kciuki~

Ancymoncia