piątek, 8 stycznia 2016

Chmurka śniegowa

Dość długo wahałam się czy faktycznie wstawiać tą pracę, czy może nie.
Próbowałam przeczekać ile się tylko da, ale wątpię żeby to coś dało >.<
Na nowe wyzwanie MMH chciałam dać coś suuuuper, bo temat bardzo mi się spodobał~
Wymyśliłam tę właśnie chmurkę, ale już po jej zrobieniu miałam lekkie wątpliwości, czy jest to aż tak fajne jak chciałam...
Ale niestety dotarło do mnie, że prawdopodobnie już mi nic lepszego do głowy nie wpadnie, a nawet jak wpadnie to nie będę miała kiedy tego zrobić i będę jeszcze bardziej wściekła... Ech :/

Tak więc postanowiłam już, że wrzucam to :)
Jest to jedna z kilku chmurek, które zobaczycie w następnych moich postach~ ^^



Tak jeszcze wspominając o śnieżynkach - myślałam że nie wytrzymam przy ich robieniu :v
Dłubanie przy nich igłą, doklejanie części, łączenie itp... Istna masakra >.<
Szczególnie, że ja do cierpliwych nie należę...
Chciałam też troszkę drobniejszy łańcuszek, ale najcieńszy był aż za cienki (oczka z drutu przy płatkach śniegu i przy chmurce nie mieściły się do oczka łańcuszka... ;-;), więc musiałam zostać przy tym~
Ale nie wygląda to tak źle~ :)

Oczywiście zgłaszam to na wyzwanie MMH ^^


Ancymoncia

3 komentarze:

  1. Przeurocza chmurka. No, a same śnieżki to po prostu majstersztyk. Jestem pewna, że nie wytrzymałabym nerwowo XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcja. :D
    Zapomniałam o tym wyzwaniu, chociaż pewnie i tak nic nie wymyślę. xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na biżuterię, dziękuję za udział w naszym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)