poniedziałek, 11 stycznia 2016

Deszczowa chmurka

Chyba pierwszy raz w życiu pomimo tego, że mało spałam i oczywiście nie nie wyspałam, to i tak mam mnóstwo energii w sobie :P
Niestety ta energia jakoś szybko znika, kiedy chcę zabrać się za lekcje xD
To może jeszcze tak szybciutko wytłumaczę skąd tyle energii we mnie i dlaczego się nie wyspałam >.<
Na pewno już nie raz wspominałam tu o moim ulubionym zespole - Bap :3
Tak więc (jakimś cudem xD) ten oto zespół przyjeżdża w tym roku do Polski ^^
Nie wiem jeszcze nic poza tym, ale i tak zacieszam xD

Dzisiaj ostatnia już chmurka~
W sumie to ta powstała jako pierwsza :D
Jest chyba najmniej doskonała, bo jakby nie patrzeć to na niej musiałam nauczyć się wszystkich błędów xD
Ale i tak lubię ją najbardziej~




Idę męczyć lekcje~
Może starczy mi jeszcze czasu i nareszcie zabiorę się za coś walentynkowego ^^
Choć widząc ile mnie czeka nagle jakoś w to zwątpiłam... 


Ancymoncia

3 komentarze:

  1. Świetna! Super pomysł miałaś :D Z chęcią nosiłabym taki naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)