niedziela, 31 stycznia 2016

Kotowato :3

Dzisiaj ponownie kilka kolczyków w trochę innym stylu ;)

Zacznijmy od mojego ulubieńca ^^





Te zdjęcia w uchu wymagały ode mnie siedzenia w dziwnych miejscach, w dziwnych pozycjach z kabelkiem w ręku, a i tak wyszły tak sobie :/
Nie lubię jak tak jest >.<



Oraz już trochę bardziej tradycyjne - kolczyki z łapkami :3


Nareszcie mam ferie, tylko śniegu coś brak :/
Ale obiecałam sobie, że spożytkuję każdą chwilę, więc zabieram się do roboty ;)
Może mi się uda wytrwać w tym postanowieniu xD

A tak poza tym
Uwaga~
Uwaga~
Właśnie wybił 400 post ^^
Jak ten czas szybko leci :D

 Ancymoncia

3 komentarze:

  1. Oba kocurki sympatyczne, a kocie łapki słodkie! :D Znam ból robienia zdjęć na własnym uchu, przeżyłam to wczoraj i dopomagałam sobie lusterkiem, bo mi wyświetlacz nie odchyla się do końca. xD Ogólnie to chyba zakoszę jakąś modelkę do tego celu, bo samemu to za trudno. :)
    Gratuluję! :D Czas zdecydowanie leci jak szalony. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo myślałam o modelce, ale jak na złość nikt uszu przekłutych nie ma >.<
      Chyba że babcię bym zgarnęła jako modelkę xD

      Usuń
  2. Ładnie Ci wyszły. Też robiłam podobne :) Wow, gratuluję już tylu postów! :D Też właśnie zaczynam ferie, mam nadzieję że weny mi przybędzie na ten czas, ale jak wiadomo, wena bywa kapryśna, kiedy chcesz, żeby się pojawiła, to nie, bo dlaczego. A tak to pojawia sięw najmniej odpowiednim momencie :')

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)