sobota, 16 stycznia 2016

Malowane koszulki cz. 1

Udało mi się wczoraj zaliczyć aż trzy sprawdziany i dostać z nich dobre oceny! Yay~ ^^
Co z tego, że nie wyspałam się, bo próbowałam się jeszcze w nocy uczyć xD
Jeszcze tylko historia w poniedziałek (tu tak kolorowo raczej nie będzie ;-;) i już spokój :D
Potem przetrwać dwa tygodnie w szkole i już feeeeerieee ^^

Dzisiejszy dzień w sumie już prawie minął, a ja nic nawet nie zrobiłam :/
Lekcje czekają, a obiecałam sobie, że dzisiaj je zrobię xD
Miałam jeszcze iść dzisiaj na Wyspę Słodową, bo różne fajne atrakcje miały tam miejsce, ale tak bardzo nie chciało mi się ruszać z domu >.<
Ale jutro już się ruszę!
Mieszkam tuż przy jednej z ulic, którymi ma iść Pochód Czterech Duchów Miasta, więc grzechem było by nie wyjść i się z nimi nie przejść :D
Ahh! Zapomniałam wspomnieć z jakiej okazji to wszystko~
Otóż przez cały weekend (15-17 stycznia) trwa Weekend Otwarcia Europejskiej Stolicy Kultury ^^
Ale już się tyle o tym nie rozpisuję~
Weźmy się zatem za zdjęcia ^^

Na pierwszy rzut jedna z moich pierwszych (i wyjątkowo udanych xD) koszulek :)
Zaczynałam oczywiście od babeczek, bo była to jedyna rzecz, którą umiałam w miarę malować :P
Moją pierwszą z pierwszych koszulkę zobaczycie w kolejnym poście~




Próbowałam pokazać koszulkę na wszystkie możliwe sposoby, czyli na mnie, na płasko, zbliżenia itp.

Kolejna, tym razem z napisem :)



Tutaj udało mi się jeszcze odnaleźć dwa zdjęcia z wakacji~
Zdjęcie robione w lustrze, więc napis jest odbity :P
W sumie długo się zastanawiałam czy dodawać tu te zdjęcia xD


Teraz czas na kolejną jedną z pierwszych xD
Pomysł miałam fajny, wykonanie... cóż... gorsze :P






Reszta w następnych postach ;)


Ancymoncia

4 komentarze:

  1. O bardzo fajnie Ci wyszły! Chciałam spróbować pomalować koszulkę, ale to chyba nie dla mnie. Druga mnie urzekła ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wygląda :) Czym malujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Farbami do tkanin ^^
      Żadnymi specjalnymi - po prostu takimi jakie w sklepie były xD

      Usuń
  3. Ślicznie wyglądają. :D Z babeczką bardzo sympatyczna. :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)