czwartek, 21 stycznia 2016

Malowane koszulki cz. 2

Nie ma to jak żyć w błogiej nieświadomości myśląc, że post już opublikowany...
A on sobie czeka w wersjach roboczych :/
Ale ważne, że sobie wreszcie o nim przypomniałam~

Dzisiaj pora na kolejną część malowanych koszulek ^^



\

A teraz czas na "pierwszą z pierwszych" koszulkę xD
Próbowałam w ogóle zrozumieć jak te farby działają itp.
Przy robieniu zdjęć po raz pierwszy w ogóle założyłam tą koszulkę :P




Na zdjęciach zresztą widać, że koszulka już znoszona i w nie najlepszym stanie ;P


Ta koszulka z kolei bardzo mi się podoba, ale tylko na płasko :/
Na mnie wygląda już tak meeeeeh...
Ale z róży jestem bardzo dumna ^^
Przyznam się, że malowana mając pod spodem wydruk xD




A te najlepsze koszulki zostawiłam do ostatniego posta ;)

Ancymoncia

1 komentarz:

  1. Z różą najładniejsza, ale pozostałe dwie też są bardzo fajne. :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)