poniedziałek, 18 stycznia 2016

Robocik

Lekcje wyjątkowo szybko zrobione, teraz tylko wrzucić posta i lecę do serialu ^^
I oczywiście do lepienia~
Serial bez robienia czegoś łapkami to nie to samo xD
Jestem właśnie w trakcie lepienia róż do kolejnego wianka~
Tak jakbym nie miała ich już wystarczająco dużo xD
Ale tym razem róże będą ciut inne i jestem z nich meeega dumna ^^

Właśnie popatrzyłam na półkę z wiankami i tak coś mnie tknęło, żeby sprawdzić ile z nich zagościło na blogu...
Połowa, zapomniałam o całej drugiej połowie i tak sobie siedzę święcie przekonania, że wszystkie już widzieliście :P
A tu jednak niespodzianka.
Dajcie mi wolny dzień i dobre światło to poogarniam zdjęcia~

A dziś mały, skromny, delikatny robocik~
Jedynym dodatkiem jest serduszko na tułowiu.
Oraz jego majtające się rączki i nóżki ^^




Ruszyłam się wczoraj z domu, żeby zobaczyć choć trochę z pochodu Czterech Duchów Miasta, ale nie dość, że stałam na ulicy przez ponad 40 minut i czekałam, to nawet po pojawieniu się "ducha" nie zrobiło się ciekawiej :/
Albo to po prostu ja nic z tego nie zrozumiałam.
Trudno się mówi >.<
Poużalam się jeszcze, że jestem za niska i praktycznie wszyscy mi wszystko zasłaniali ;-;
Jedyne co robiłam to stawałam na wszelkich możliwych krawężnikach, na paluszkach i podnosiłam telefon jak najwyżej się dało... :c
Ale o to kilka zdjęć~




Ancymoncia

1 komentarz:

  1. Fajny robocik :) Ja na otwarciu nie byłam, ale z tego co słyszałam, to niewiele straciłam...A myślałam że to będzie jakieś wielkie wydarzenie...

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)