wtorek, 26 stycznia 2016

Świnki

Dzisiejszy dzień jakoś strasznie mnie wymęczył >.<
Najdziwniejsze jest to, że nie robiłam nic tak męczącego...
Sprężam się z postem i idę robić resztę rzeczy, a potem już tylko ciepłe łóżeczko ^^

Ostatnio miałam fazę na zwierzakowe kolczyki~
Kiedyś pokazywałam już tu bardzo podobne żabki, teraz czas na inne gatunki ;)
Zaczynając od świnki ^^






Oraz kolejna świnka, tym razem jako zawieszka :3




Tak w ogóle, ostatnio mam tyle pomysłów, tyle pozaczynanych projektów, tyle wszystkiego do zrobienia a czasu albo weny brak >.<
Ostatnimi dniami udaje mi się nawet z wszystkim wyrobić i jeszcze wyspać, co można uznać za postęp :D
Jak na razie moim priorytetem jest skończenie rzeczy na wyzwanie KK, bo dopiero do mnie dotarło, że za kilka dni się kończy, a u mnie jeszcze końca nie widać... Ech...
Trzymajcie kciuki, żebym się wyrobiła xD

Ancymoncia

2 komentarze:

  1. Przeurocze świnki. :3
    Ja mam masę projektów, tylko czasu mi brak, bo większość tego co chcę zrobić jest dosyć czasochłonne. :V

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)