niedziela, 3 stycznia 2016

❄ Zimowo ❄

Pierwszy śnieg tego roku! ^^
Tym razem miałam kiedy wyjść na zewnątrz (z aparatem oczywiście ;P) i porobić trochę zdjęć~

To jedyne zdjęcie na którym udało mi się uchwycić kształt śnieżynki >.<
Marzy mi się zrobienie zdjęcia makro pojedynczemu płatkowi śniegu :D
Ale cóż... Nie ma ładnych śnieżynek.. ani sprzętu :/










A takie śliczności udało mi się znaleźć na foliowej szklarni na działce :D



Oraz na koniec coś co powstało u mnie na balkonie~
Jeśli komuś się chce to na instagrama wrzuciłam ich bardzo fajne zdjęcie zrobione komórką ;)



Jutro wykorzystam ostatni dzień wolnego i porobię trochę zdjęć.
Tylko tym razem modelinie ;P
Nalepiłam się trochę przez te kilka dni ^^

Ancymoncia

4 komentarze:

  1. Chyba tylko u mnie jeszcze nie ma zimy. Wyszłam dziś, żeby porobić trochę zdjęć, ale nic z tego nie wyszło, bo śniegu prawie nie było. Twoje zdjęcia super :D Sopelki podobają mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie śnieg jest, ale oczywiście aparatu przy sobie nie mam ani też czasu, żeby cokolwiek uwiecznić. :V xD
    Bardzo ładne zdjęcia. :D Może spróbuj robić zdjęcia przez lupę? Ja pamiętam, że cyfrówką potrafiłam naprawdę mocne makro wyciągnąć dzięki temu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z samym zbliżeniem nie mam raczej problemów, bo mam jeszcze "bardziej zbliżającą" (wybacz mi moje fachowe nazewnictwo xDD) soczewkę, ale problemem jest brak kształtnych płatków śniegu :c
      Same jakieś podpierdółki xD

      Usuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)