czwartek, 4 lutego 2016

Aktualizacja~

Udaje mi się w miarę na bieżąco aktualizować sklepik na Srebrnej Agrafce~
Po feriach pewnie już tak kolorowo nie będzie :P
Ale jestem mega szczęśliwa, kiedy widzę sprzedany wyrób, który dodałam dosłownie dzień przedtem :3
No i przynajmniej wychodzę przejść się na pocztę xD

Dziś czas na krótki przegląd nowości~

Walentynkowa bransoletka~

Donut z tęczową posypką
Motyw tęczy został mi jeszcze z chmurek xD

Zrobiłam sobie jedno zdjęcie w tym naszyjniku przy okazji pozowania z kolczykami i ku mojemu zdziwieniu wyszło całkiem nieźle :D


A na sam już koniec coś bardziej tradycyjnego - malutkie kolczyki ciasteczka~

Ancymoncia

1 komentarz:

  1. Donut śliczny. :3 Bransoletka i ciasteczka bardzo fajne. :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)