wtorek, 9 lutego 2016

Babeczki

Światło słoneczne o tej porze roku chyba mnie baaaardzo nie lubi :c
Kiedy siedzę w szkole to zazwyczaj jest ślicznie, jaśniutko, słonecznie.
A jak mam ferie, czyli sporo czasu na porobienie zdjęć, to ciemnica, chmury, słońca kompletnie brak...
Ale czasu jeszcze trochę jest, więc na spokojnie poczekam na jakieś słoneczne dni~

Ale zapomniałam pokazać Wam jeszcze moich ostatnich babeczek - pudełeczek~
Robione w całości z zimnej porcelany.
Problem miałam jedynie z polewą, ale i ta w końcu się udała ^^

Nie są to może całkowicie dopracowane i idealne pudełeczka, ale jeszcze poćwiczę :3





Druga została jeszcze do ozdobienia :)




I korzystając z okazji - pochwalę się ^^
Udało się mi i mojemu krabowi zdobyć wyróżnienie~
Kliknijcie jeszcze na zdjęcie i zobaczcie inne wyróżnione prace :D


Ancymoncia

3 komentarze:

  1. Jakie śliczne! Prawie do schrupania. :D
    Gratuluję wyróżnienia, praca była tego warta. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proponuję ci wypełnić pudełeczko błyszczykiem do ust (zrobionym w domu). Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! :D
    Pudełeczka przeuroczo wyglądają! :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)