niedziela, 14 lutego 2016

Mały Książę

Ferie już się kończą, ale przed ich końcem udało mi się jeszcze stworzyć kilka fajnych prac ^^
Kiedy zacznie się szkoła pewnie będę miała mniej czasu na to... :/
W końcu egzaminy się zbliżają i wypadało by się choć trochę do nich pouczyć >.<

Ostatnie kilka dni spędziłam bardzo prosto - polując na światło słoneczne.
Słońce za nic nie chciało poświecić do mojego mieszkania... Tym bardziej do mojego pokoju.
Myślałam, że już przed końcem ferii nie uda mi się zrobić zdjęć, ale dzisiaj dostałam miłą niespodziankę w postaci kilkunastu minut bez chmur ^^
Wykorzystałam je ile się dało~

Tak więc dzisiaj przychodzę do Was z naszyjnikiem inspirowanym książką "Mały Książę" :)
Raczej każdy ją zna, więc nie muszę jej zbytnio przybliżać~

Moją inspiracją była oczywiście Róża oraz jej relacja z Małym Księciem :)
Zawsze bardzo podobał mi się fragment, w którym Mały Książę spotyka wiele róż na Ziemi i dowiaduje się, że jego Róża nie jest jedyna na tym świecie, a następnie uświadamia sobie, że to właśnie jego Róża jest niepowtarzalna, bo jest właśnie jego :)

Często też dane mi było usłyszeć tą właśnie piosenkę, której tekst zamieszczam pod spodem :)

Kasia Sobczyk - Mały książę

W maleńkiej Róży kochał się 
Książę na jednej z wielu gwiazd. 
Nie widział przedtem innych róż, 
Kiedy w daleki poszedł świat. 

Na Ziemi zwątpił w miłość swą, 
Tę najpiękniejszą z wszystkich snów, 
Bo jak miał w jednej kochać się, 
Gdy ujrzał park z tysiącem róż? 

Nie wierz swym oczom - szepnął wiatr, 
Jeżeli kochasz, sercem patrz.

Zrozumiał wtedy Książę to, 
Że tylko jedna w świecie jest, 
Ta, którą kochał w wszystkie dni 

I wrócił znów do Róży swej.


Słuchając właśnie tej piosenki ulepiłam naszyjnik ^^
Pokazuje on Różę (lepiłam ją na wzór malunku autora ;P), a dookoła niej wiele innych róż, które Mały Książę spotkał na Ziemi :)








Naszyjnik oczywiście zgłaszam na wyzwanie Kreatywnego Kufra :)



Ancymoncia

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam małego Księcia :D
    A prace z różyczkami przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie bomba - tym bardziej z wytłumaczeniem całości. :D Powodzenia w wyzwaniu. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła genialnie, a pomysł na róże jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze, wiosenne różyczki <3 Powodzenia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ;] róże wyglądają bardzo realnie ;]

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)