sobota, 27 lutego 2016

Pudełeczka

Ferii brak i również postów brak... :/
W szkole próbują dać nam tyle do roboty, żeby nie było czasu na nic innego, ale przez kilka ostatnich dni udawało mi się choć na chwilkę siąść do modeliny ^^
Jeszcze nie zdążyłam jej wypiec, ale weekend dopiero się zaczął~
(No dobra, powoli kończy się sobota, ale optymistycznie załóżmy że to dopiero początek xD)
Wczorajszy cały wieczór poświęciłam na lekcje (i pieczenie babeczek :3), więc dzisiaj udało mi się porobić trochę zdjęć ^^
Niestety słońce nie chciało mi dopomóc, więc skończyło się tylko na kilku zdjęciach :c
Ale będę się starać wynajdywać jakieś wolne chwile na modelinę, zdjęcia i bloga :D

Ale przejdźmy już do pudełeczek~

Robienie pudełeczek spodobało mi się bardzo, ale te są tym razem o wiele prostsze w wykonaniu niż te babeczkowe :D








Pierwsze z pudełeczek już jest w rękach mojej mamy~
Ale na tych dwóch pewnie się nie skończy ;)

Ancymoncia

6 komentarzy:

  1. Pudełeczka rewelacja. Czy to są obklejone słoiczki po kremach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak małych pudełeczek po kremach niestety nie miałam xD
      Są to plastikowe pudełeczka (takie jak są często we wszelkiego rodzaju organizerach~)

      Usuń
  2. Bardzo ładne. Mi najbardziej podoba się to z różami, są takie delikatne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne i bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)