czwartek, 28 kwietnia 2016

Magnes - Drewno

Naprawdę bardzo chciałabym wiedzieć gdzie te "luzy" po egzaminach ;-;
Teraz wszyscy nauczyciele naraz stwierdzili, że jest już po egzaminach, mamy mniej do roboty, więc dołożą nam miliard rzeczy do zrobienia, żebyśmy się tylko nie nudzili! </3
Może byłoby to nawet spoko, gdyby nie fakt, że ja ledwo się ze swoimi własnymi planami wyrabiam na czas :v
A szkoła nie pomaga... Tak samo nie pomagają 3 prezentacje, 3 sprawdziany i 2 dłuższe projekty :'(

Ale dobra, pomarudziłam już sobie, teraz czas na konkrety ^^
Magnes lepiony jak zwykle na lodówkę dla mamy~
Przyznam się, że na początku miał być to naszyjnik dla mnie, wyglądający zupełnie inaczej.
Niestety w rzeczywistości nie okazał się tak fajny jak w mojej głowie :/
Tak więc szybko go przerobiłam i powstał z niego magnesik ^^
Żeby nie był taki "martwy" i smutny, dorobiłam malutką wiewiórkę oraz kilka orzeszków w dziupli.




Oczywiście zgłaszam na nowe (no cóż,,, raczej kończące się już...) wyzwanie Modelina Moje Hobby ^^



A ja lecę ogarniać coś z tej dłuuuugiej listy rzeczy do zrobienia :P
Trzymajcie za mnie kciuki~

Ancymoncia

7 komentarzy:

  1. Jest uroczy ! Z tą małą wiewióreczką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny magnes.
    Imitacja drewna jest genialna. Drzewo wygląda jak prawdziwe. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda z tą wiewiórą. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu MMH.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze... z tą wiewióra wygląda dużo żywiej i strasznie mi się podoba
    Yashleyhekatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award : )
    http://swiatzanki.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)