wtorek, 23 sierpnia 2016

Biała opaska

Czy tylko ja mam tak, że wieczorem lub w nocy przed snem zaplanuje sobie tyle rzeczy do zrobienia następnego dnia, a z rana tak bardzo mi się nic nie chcę i mówię sobie - póóóźniej...
A później mówię - mam jeszcze dużo czasu...
A potem nastaje wieczór, a ja wciąż nic nie tknęłam :/
Coś mnie te wakacje rozleniwiają...
Może to zabrzmi dziwnie z ust nastolatki, ale na jakiś tam, pogmatwany sposób, nie mogę się już doczekać szkoły.
Może nie odliczam dni, jakby miało to być coś niezwykle fajnego, ale jednak tego oczekuję.
Szczególnie, że teraz, po 9 latach spędzonych w jednym miejscu, to wreszcie będzie coś nowego~
A ja nie lubię monotonii i nudy w życiu.
Wszystko co jest czymś nowym, jest dla mnie czymś ekscytującym~
W różnym stopniu, ale jednak :D
Tak samo głupio mi, że w wakacje marnuję całe dnie tylko się leniąc i liczę na to, że w roku szkolnym trochę mi się to poprawi xD

W sumie, jak tak teraz myślę, to brakowało mi bloga i możliwości wypisania się z tego wszystkiego, co siedzi mi w głowie~

Dziś kolej na kolejną ozdobę głowy (choć wyjątkowo nie będzie to wianek ;))
Tym raczej czas na opaskę~
Ale motyw kwiaty/róże wciąż zostaje bez zmian~

(Opaski nigdy nie chciały na mnie dobrze leżeć :<)


A jeszcze zmieniając temat na sam koniec - ostatnio mam jakiegoś fioła na punkcie wzorku łapek~
Dokładnie o coś w takim stylu~ <klik>
Rysuję je wszędzie dookoła siebie, a ostatnio zaczęłam nawet wgniatać ich kształt w niepotrzebnych kawałkach modeliny leżących obok.
Chciałabym ulepić coś z tym motywem, ale nie do końca wiem co :/
Jakieś podpowiedzi, pomysły? ^^

Ancymoncia ;)

1 komentarz:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)