poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Herbaciany wianek

Jak już pewnie większość z Was zauważyła, zmienił się nagłówek na blogu~
Zrobiła go dla mnie Grace, której kilka innych prac możecie zobaczyć również na jej tumblrze, tuuu ---> [klik]
Ja sama takich cudowności bym nie wyczarowała ;P

Weekend przeminął bez postów, bo całe dwa dni spędziłam na dworze z aparatem i wyrobami, próbując zrobić jakieś dobre zdjęcia ;)
Dzisiejszy dzień też w większości byłam na świeżym powietrzu, spacerując i gadając ze znajomymi~
Teraz czas się zabrać za jakieś konkrety.
Wczoraj wreszcie udało mi się zabrać za sprzątanie pokoju, więc dzisiaj wypadało by to dalej pociągnąć xD
Oprócz tego oczywiście będę lepić, lepić i jeszcze raz lepić, póki jeszcze mam wenę~

Ale przejdźmy już do tematu, czyli kolejnego wianku~
Coś strasznie dużo się ich tu zrobiło xD



Tak właściwie, ostatnio myślałam nad systematycznością wrzucania postów...
Wiem, że i tak nikomu nie chce zaglądać się tu co dzień, a tak samo ja strasznie szybko pozbywam się zdjęć wrzucając posty każdego dnia...
Tak więc doszłam do wniosku, że posty będą regularne, ale wrzucane np. co 2-3 dni :)
W ten sposób i Wy się nie zanudzicie i mi nie zabraknie zdjęć :D

Pamiętajcie obczaić śliczności Grace! ^^

Ancymoncia :)

2 komentarze:

  1. Kolejne cudeńko!
    Nagłówek świetny, ale to również zasługa zdjęć Twoich pięknych prac. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny nagłówek. :D Wianek jest prześliczny. :3

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)