środa, 24 sierpnia 2016

Koty

Yay~
Dzisiejszy dzień wreszcie udało mi się spędzić produktywnie :D
Ostatnimi czasy strasznie wciągnęłam się w dwie koreańskie dramy, a jak wiecie zawsze przy oglądaniu uwielbiam lepić~
Co z tego, że zazwyczaj kończy się to pauzowaniem odcinka co chwile xD
Tak więc ostatnio miałam masę czasu na lepienie i zaowocowało to wieloma wyrobami :)
W weekend będę się starać porobić temu wszystkiemu zdjęcia i myślę, że jakoś to będzie~
Ze wszystkich sił staram się przyzwyczaić do codziennego, systematycznego pisania i wrzucania postów, żeby nie zaniedbać bloga, tak jak zrobiłam to ostatnio...
Chociaż jestem pewna, czy pojawi się jutro post, bo wybywam z domu na cały dzień i nie wiem czy nie wrócę zbyt zmęczona, ale postaram się coś naskrobać ;)

Pamiętacie moją "ostatnią" (tą z początku roku xD) fascynację kolczykami zwierzęcymi?
Ja wciąż o niej nie zapomniałam~
Podczas mojej nieobecności na blogu trochę takich kolczyków popowstawało :3
Dziś czas na ich pierwszą falę~


O tych ostatnich kolczykach zdążyłam całkowicie zapomnieć :o
Jak widzę już wtedy miałam fazę na łapki~

Ale dobrze, nie będę już przeciągać i zmykam dalej do lepienia, oglądania i dalszej roboty ;)
Trzymajcie się~

Ancymoncia :)

1 komentarz:

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)