piątek, 26 sierpnia 2016

Ramka

Wczorajszy post wyszedł trochę kiepsko, ale mogę to zwalać na zmęczenie ;P
Dzisiaj postaram się lepiej~

Chciałam już móc powiedzieć, że wszystko, co potrzebne do szkoły mam... ale dziś mnie olśniło, że brak mi jeszcze plecaka... :|
Nie jestem fanką kupowania nowego plecaku co rok, ale mój przeżył chyba całe gimnazjum i dopiero pod koniec się poddał i podarł xD
Wytrwały to on był i to bardzo~
Teraz czas poszukać jego następcy :)
Nie wiem kiedy, nie wiem nawet gdzie, ale to już są tylko i wyłącznie szczegóły ;P
Ważne żeby znalazł się jakiś wygodny, przyjemny i kolorowy ^^

A dziś mam Wam do pokazania coś innego niż zawsze, bo ani to wianek, ani nic z biżuterii :)
Tym razem czas na ozdobioną ramkę na zdjęcia ^^
Pierwszą taką zrobiłam na urodziny mojej koleżanki, a ta tutaj powstała jakiś czas potem.
Zdjęcie oczywiście sa się wymienić, trudne to nie jest, choć z założenia miało być to chyba niewymienne zdjęcie xD



Ancymoncia :)

1 komentarz:

  1. Skończyłam szkołę, ale nie mogłam sobie odmówić kupna plecaka. xD Chociaż wybrałam taki z Aliexpress, więc będę czekać do października. :'D
    Ramka jest prześliczna. :D

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)