poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Różany komplet

Wybrałam się dzisiaj do nowej szkoły z nadzieją, że znajdę tam jakiekolwiek nowe informacje...
O rozpoczęciu nie było ani słowa... Rozpiska książek jak się dowiedziałam znajdowała się też na stronie szkoły (ale była tak ukryta, że wcale się sobie nie dziwię, że jej nie znalazłam >_<)
Ale za to dowiedziałam się, że aż 10 osób ode mnie z klasy zrezygnowało.
Tak więc na dzień dzisiejszy moja klasa liczy 23 osoby... Ciekawa jestem ile razy to się jeszcze zmieni xD
Będę też musiała coś wymyślić z podręcznikami, bo sprawdzając ceny w księgarniach się załamałam x.x
Z tego co słyszałam to szkole jest też jakiś sklepik z używanymi podręcznikami to może tam się rozejrzę~
Z tym to zawsze największy problem na początku roku :/
A teraz, przechodząc już to tematu posta~
Cały ten komplecik wykonany był na konkurs biżuterii młodzieżowej.
Niestety nie udało mu się wygrać...
A zwrotu wysłanych prac również nie ma, tak więc płaczę podwójnie T^T

Już wiele razy robiłam bransoletkę tego typu, więc stwierdziłam, że cały komplet to nie taki zły pomysł :)
Uwielbiam to, jak wygląda ten niby motyw prosty, a jednak robiący wrażenie~
Na pewno zrobiłabym więcej biżuterii w tym stylu, gdyby tylko nie to, jak bardzo upierdliwe staje się to po kilku chwilach xD
No ale cóż, może kiedyś się znowu przełamię~






Pod ostatnim postem zbyt wiele komentarzy nie było, ale wierzę, że z czasem będzie lepiej ;)
Zresztą wczorajsza liczba wyświetleń pokazuję mi, że jednak ktoś tu wciąż zagląda :D

Ancymoncia

2 komentarze:

  1. Sądzę, że powinni zwracać prace, bo w sumie co z nimi zrobią? Nie mają do nich praw, żeby gdziekolwiek pokazać.
    Komplecik jest naprawdę cudowny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie mam pojęcia czemu nie mogli zrobić np odbioru własnego prac, bo to że odsyłać nie chcą to rozumiem - koszty. O regulaminie i nie zwracaniu prac wiedziałam już to wysyłając ale cóż, warto było próbować ;)

      Usuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)