środa, 31 sierpnia 2016

Zwierzaki

Jak tam samopoczucie u wszystkich, którzy jutro wybierają się do szkoły? :)
Ja wciąż jestem jedynie ciekawa i podekscytowana nową szkolą~
Boję się tylko, że zaśpię i nie wstanę jutro na 8.50 ;-;
A dzisiaj, poznałam wreszcie swój plan lekcji i chyba nie jest najgorszy... Cóż, to się okaże dopiero w praktyce xD
Mam tylko wrażenie, że pogubię się przy podziale na grupy :P
Ale jednak wierzę, że jakoś to będzie~

Udało mi się odkopać jeszcze kilka zdjęć moich zwierzakowych kolczyków :D
Na pewno pojawi się ich tu jeszcze sporo, ale to dopiero po porobieniu zdjęć ;)



Ancymoncia :)

4 komentarze:

  1. Na początku zawsze się gubiliśmy przy grupach, ale to jest tak zawsze. :D Powodzenia w nowej szkole! :)
    Kolczyki są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są! Też się chce zabrać za stworzenie jakiś wkrętek, ale boje się, że przy mocowaniu w modelinie zatyczek potrzebny jest jakiś knif, którego nie znam. Będę wdziędzna za jakieś porady lub tutek!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko znajdę trochę wolnego czasu postaram się o tutorial na jakiegoś prostego zwierzaka ;)

      Usuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)