niedziela, 18 września 2016

Spinacze z Rilakkumą

Spędzić cały weekend nie robiąc nic innego oprócz leżenia w łóżku, to zdecydowanie nie jest coś co lubię :/
Mamy lato, no praktycznie jego końcówkę, a mi udało się przeziębić :)))
Nie mam pojęcie jak dam radę przeżyć ten tydzień w szkole, bo przygotowana jestem w 0%, ale cóż... Ważne, że jest mi już trochę lepiej :P
Ale już tu się nie rozpisuję i lecę próbować coś jednak ogarnąć do tej szkoły...
Ech.. Najgorsze jest to, że lada moment czeka mnie sprawdzian z historii, a jak już pewnie wiecie, nie jest to jeden z moich ulubionych przedmiotów </3

Post krótki i skromny to nie będę zarzucać też milionem zdjęć~
Proste, ale jakże słodkie spinacze z miśkiem - Rilakkumą ^^


Ancymoncia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)