czwartek, 15 września 2016

Tutorial - kolczyki zwierzątka

Wreszcie przychodzę do Was z obiecywanym od tak dawna tutorialem! :D
Dzisiejszy dzień miałam poświęcić raczej nauce niż temu, ale cóż... Stwierdziłam, że wypadało by wreszcie dotrzymać danego słowa~
Tak więc, oto i jestem! xD

Ale już więcej nie przedłużając, lecimy ze zdjęciami~
Mam nadzieję, że wszystko jest jasne i czytelne :)
A jeśli nie - dajcie znać w komentarzach, a ja postaram się to poprawić ^^







Mam nadzieję, że się podobało ^^
Jeśli będziecie lepić kolczyki z mojego tutorialu, koniecznie mi się pochwalcie! :D
Bardzo chciałabym zobaczyć Wasze wersje ^^
Tak więc czekam na linki w komentarzach i/lub zdjęcia na mailu~

Ancymoncia ^^

3 komentarze:

  1. JEEEEEJ! Dzięx ;) Na pewno stworze coś w tej technice i zaraz w tedy na pewno dam znać!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tutorial! A że już dłuższy czas nie miałam modeliny w rękach to może warto wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)