wtorek, 13 września 2016

Wianki

Przyznam się Wam dzisiaj, że aż nie wiem o czym mam pisać...
To nie tak, że nic się nie dzieje, żebym nie miała o czym Wam opowiadać, jest raczej wręcz przeciwnie.
Zaniedbałam trochę bloga przez ten tydzień więc trochę do opisania mi się nazbierało~
Tutorial, o którym wspominałam cały czas planuję pokazać, brak mi tylko czasu na obrobienie zdjęć :x
Poza tym myślałam jeszcze o jednym tutorialu w formie filmiku, bo raczej na zdjęciach trudno było by ująć to, co chcę~
Zrobiłam sobie nawet próbę, jak by to musiało wyglądać i powiem jedno - łatwe to wszystko nie jest xD
Ustawienie aparatu, dobry kadr, oświetlenie, tło, pokazanie wszystkiego krok po kroku...
Na pewno jeszcze chwilę zajmie mi ogarnięcie się z tym wszystkim, ale możecie trzymać kciuki, żeby jednak wyszło! :D

Przed te kilka ostatnich dni myślałam, że umrę z gorąca ;-;
Bieganie i granie w koszykówkę na słońcu, przy 30 stopniach zdecydowanie nie jest czymś co lubię </3
Ogólnie wf stał się teraz dla mnie czymś strasznym, bo moja kondycja jest na poziomie zerowym xD
A tu trzeba biegać, pompki robić (czego nawet nie umiem ;;), ćwiczyć na siłowni... I ogólnie wiele tym podobnych rzeczy.
No ale co mogę zrobić... Jakoś postaram się przeżyć xD

Tak samo dobija mnie co teoretycznie powinnam umieć z informatyki po gimnazjum.
Pisałam dzisiaj diagnozę z tego właśnie przedmiotu i przyznam się, że znałam odpowiedź na może z 2 pytania? </3
Liczę jednak, że jeszcze zdążę się tego nauczyć xD

Dzisiaj chciałabym zakończyć już (tylko jak na razie ;)) ciąg postów z wiankami~
Tak więc czas na dwa ostatnie, które jeszcze nie miały okazji zagościć na blogu :)





A ja lecę skorzystać z okazji, że nie mam tak dużo zadane i poprzerabiać trochę zdjęcia ;)

Ancymoncia :)

2 komentarze:

  1. U mnie na informatyce robiło się obrazki w Paintcie i przepisywało podręcznik do Worda na czas xD Także jakby mi zrobili taki testy to też pewnie nie miałabym za dużo punktów :'D
    Wianek jest świetny! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się, moja kondycja jest na poziomie ujemnym. :'D Trzymam kciuki za Ciebie i za siebie, musimy dać radę. :D
    Cudne te wianki!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za każde miłe słowo pod postami oraz za każdą radę, co powinnam zmienić i poprawić :)
Doceniam każdy zostawiony komentarz! :D
Ale nie toleruję przekleństw, obraźliwych komentarzy i tym podobnych ;)